iki dalda incelemek istiyorum ben bu fotorafı. (fazla essay yazdım bak hemen plan yapıp bi de açıklıyorum, a. okusa gözleri dolar)

birincisi, fotorafın varlık amacı, FOTO dükkanlarının vitrinlerinde bağırlarını gere gere sergiledikleri ünlülerin ve mutlu taze aşıkların fotorafları- gibidir. ki o ünlülerin fotoraflarının nasıl olup da o vitrinlerde kendilerini buldukları benim için hep bir muamma olmuştur. başka bi yerden bulup vitrinlerine koymuşlar desen, yok, değildir, çünkü sonuçta o kadar kötü fotorafları da bir fotoğrafçının çekmesi gerekmiştir bir noktada, ama o ünlü kişinin elinde bi yığın fotorafçı varken nasıl yollardan geçerek kendini orada bulmuştur?..
bi de taze aşıklarımız, nişan düğün arifesinde çekilip çekilip heryerlerde sergilenir ki, çifitimiz de aynı bu taze aşıklara benzer bir görünütü teşkil etmektedirler.



ikinci dalda, bu fotodaki dahiyane pozu incelemek istiyorum ki o da şöyledir. Dişi Ö., Erkek Ö.'nin kafasını kendi çenesinin altına, kendi elini ise erkek Ö.'nün çenesinin altına ustaca yerleştirerek, herhangi bir diğer pozda devasa boyutlarda görünebilecek iki adet gıdıyı tamamen kadrajdan çıkarmayı başarmıştır. adeta başlı başına bir botokstur. takdire değerdir.

1 makbule:

  1. Brandon dedi ki...

    aa-haa! pozdaki estetik kaygıları düşünmemiştim cidden. iyi bir yaklaşım olmuş bu. peki ya o glow'a ne demeli? klişe bir şey o fotoğraftaki glow, peki, ama niye o kadar çok? sanırsın izmir fuarı'nda gazinoya çıkacak bir karı-kocanın afişi...  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır