depresifliğin kitabını yazma hakkı menstürasyon döneminin başındaki kadına doğal olarak bahşedilmişbir haktır. fekat bu kitaptaki maddeler sadece kanama depresyonunda görülmeyip, umuma açıktır. şöyle ki:

>kendini sallanmış sallanmış ve tıpasını atamamış bir şampanya şişesi gibi hissetmek.

>sabah kalkar kalkmaz bi'kutu çikolatalı dondurmayı bitirmek. ilerleyen saatlerde evdeki muhallebiyi vişne reçeliyle donatıp onu da yemek. evde daha çikolata olsa fütursuzca tüketecek kapasiteye sahip olmak.

>yapılacak bilmem kaç küsur bin sözcüklük çevirisi olduğu halde yirmi dört saatini bilgisyaar başında bloguna skin deniyerek geçirip sonraa " ama bunlara yorum yapılmıyoooo diye caymak.

>sabah uyanmak. boş boş bakmak. kahvaltı etmek. ilaç almak. yatmak uyumak. öğlen kalkmak. boş boş bakmak. yemek yemek. ilaç almak. kanepeye serilmek.

>telefonun sesini kapatıp yastık yorgan yığınının arasına tıkıştırıp onu orda unutmak sonra da beni kimse aramıyo diye bunalıma girmek. sonra da telefondaki aramaları görünce suçluluk hissedip yine bunalıma girmek.

>ağrılardan ağrı beğenmek.

>tamamen adet döneminden bağımsız halde, tam da çevirinin başına oturmayı başarmışken anne ve babaden aynı anda mail gelmesi (interaktif aileyiz evet. hadii annemi anladık tatilde, babamla aynı evdeyiz yahu) ikisinin de ayrı kademelerde ağza en ishalinden sıçması ile boş bakışlarla blogskin sitesinin açılıp saatlerce blogculuk oynanmaya devam edilmesi.

>bütün bunların sonunda bünyenin hissizleşmesi itibariyle hiçbi'şey hissedememek, hiçbişey hissedemediği için üzülüp "lan ne duygusuz karı oldum lan ben" diye üzülüp yine bunalıma girmek.

>bütün bunların sonucunda kocaman çeviriden toplam beş satır çevrilmiş olması sebebiyle yapılan kafein yüklemesi sonucunda öğrenilen kafeinin sadece gözleri açık tutmaya yaramadığı, ama normalin dört katını bi'anda içerseniz gözlerinizin de normalin dört katı açı durabileceği gerçeği. hatta bu kadar açık gözlere alışık olmadığınız için başağrısı bilem yapabiliyomuş.


XXXXXXXXXX(biri bana kısa cümlekurmayı öğretsin anam bu uzun cümlelere çarpı konmuyo)XXXXXXXXXX

BU ARADA: kitabımıza katkılarınız siz depresif kuzucuklardan beklenmektedir. kendi semptomlarınızı ekleyiniz, büyüyüp genişleyelim.

2 makbule:

  1. kaan_ılgaz dedi ki...

    Ünlü kimse Sylvia Plath de müthiş eseri "Aunt Flo's Unexpected Visit"te bu konuya değinmiş ancak bir ağrısızı döneminde cinnet geçirerek kitabı köpeğine yedirmiştir. Şu anda bu harika metne ne yazık ki ulaşılamıyor. (Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. The brilliant masterpiece you have called cannot be reached at the...)  

  2. outro dedi ki...

    *mide bulantısından cuklataya bile ters ters bakmak
    *akşam yemeği sabah kahvaltısı filan etmemek
    *bir nevizorunlu ve akılcı oruç tutma yöntemiyle sancılı kusma nöbetlerinden kaytarmak
    *sıcak su torbasını karınla kasık arasındaki en münasip yere yerleştirmek için denemeler yapmak
    *anneden açıktan açığa şefkat istemek
    *gel beni sev beni demek tabi ağrıdan nefes kaldıysa
    *hiçbiri işe yaramazsa gecenin üçünde sabahın beşinde acile taşınıp menstrüyasyonla alakası zor bulunur bir ton sakinleştiric ve ağrı kesici bileşeninini damardan en son halıyı tırmıklamakta olan hastaya verilmesi ve nihayet uyku  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır