Histoplasmosis.

Ona aşkımı kanıtlamak için sırayla şunları yapmak zorunda kaldım:
- sokakta köpek pisliği yemek;
- üç gün boyunca kıçımda bir dildoyla kakamı yapmadan dolaşmak;
- Claude Lelouch'un son filmini sonuna kadar seyretmek;
- klitorisimi uyuşturmadan deldirmek;
- bir gece onunla beraber çıkıp tüm arkadaşlarıma sarkmasını kılım kıpırdamadan seyretmek;
- üzerimde sadece iç çamaşırlarıyla bütün bir gün kırmızı ışıkta bağlı kalmalk;
- Regine adlı gece klübünde tasmayla dolaşmak.
Bana gelince, beni sevdiğinden emin olmak için onu şunları yapmaya zorladım:
- hela taşını yalamak;
- idrarını içmek;
- Judith Godreche'nin kitabını sonuna kadar okumak;
- bir iş yemeğinde donunu indirmek;
- cafenin ortasında, hiç ses çıkarmadan benden iki tokat yemek;
- süpürge odasında 10 saat kapalı kalmak;
- kız arkadaşlarımı akşam yemeğine davet ettiğim gece kadın kıyafeti giymek ve yemek servisini yapmak.


Arkasına dönüyor. Ağlıyor.
Merhaba.
Sorun nedir?
Korkuyorum.
Gel buraya.
Bir adım atıyor. Yatağı işaret ediyorum.
Otur.
Yatağına oturuyor; savunmasız küçük bir çocuğa benziyor.
Yanına oturuyorum.
Neden korkuyorsun?
Çünkü düzelmediğimi biliyorum.
Neden böyle düşünüyorsun?
Çünkü böyle hissediyorum.
O zaman neden daha iyi olana kadar kalmıyorsun?
Çünkü bir işe yaramayacağını biliyorum.
Nereden biliyorsun?
Çünkü asla iyileşmeyeceğim. Normal biri olamayacağım,
acılarım geçmeyecek. Asla.
Böyle düşünemezsin.
Sen de böyle düşünüyordun.
Artık öyle düşünmemeye çalışıyorum.
Nasıl?
Nasıl olduğunu bilmiyorum. Sadece çabalıyorum.
Bana, sonra da yatağa bakıyor, ağlamaya başlıyor...

Uzanıyor, ona sarılıyorum; bırakıyorum ağlasın, ağlasın,
beni itiyor, kendisini yalnız bırakmamı istiyor, odadan çıkarken
ona bakıyorum; kafasını yastığa gömmüş, hıçkırdığını,
inlediğini, şunları söylediğini duyuyorum:
Hayır.
Hayır.
Hayır.

2 makbule:

  1. vuslat dedi ki...

    jeux d'enfants geldi aklıma, güzel filmdi.  

  2. Unknown dedi ki...

    ah evet,  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır