(eskilerden konuya uygun bi varlığı hatırladım birden. kaytarmıyorum, yazıcam daha.)

2 makbule:

  1. Adsız dedi ki...

    buna on üzerinden beşyüzbin baloncuk veriyorum, negsel bişiy
    ama yazı da gelsinn  

  2. pudra dedi ki...

    bende de bir adet sinema fişi var.arkasına ingilizce her şey güzel ama umarım arkadaşlıktan ilerisini her şey güzeldi sınırları dahilinde tecrübe ederiz yazmışım.
    gerçi bunu özet olarak ingilizce yazmışım.
    aman anlayın işte canıııııım.

    dilediğim olmuştu güzeldi.
    bu tür anılar sizi ıslak bezmiş sanıp,suyunuz çıkana kadar sıksa da,bursa da güzel olur.

    bursa derken bursa kebap bile diyebilirdim.
    çok fazla şey var burda bir de,kiminse artık onun yazmadığından fazla olarak benim ya da bakanların yazmadıkları da var.
    huh üstüme anılar çöktü.  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır