Küreselleşen bienal kafasından farklı olarak, ellerine bavullarını, bavullarına da herkesten gelen işleri doldurup gezecek olan iki kişinin, insana delicesine umut veren çalışması ve çağrısı için:

1. Uluslararası Gezici Tahran Bienali - Kentsel Kıskançlık

Tam da kastedilenin yaşandığı bir ülkede barınanlar olarak mutlaka bakın derim.
Hatta inisiyatif/kollektif olarak bir çalışma bile oluşturulabilir. Ya da kişisel bile olsa bi katılım söz konusu olmalı bence. Şahsen ben düşünmeye başladım bile, az zamanımız var.

Fikri, önerisi olan?

Ya da burada hep beraber fikirler üzerinden bir tartışma ve yaratım süreci yaşayıp, işin görsel kısmında Eda, Simin ve Oge'den yardım alsak?

Konuşun sevgili insanlar. Burda geyik meyik rahatsız olduğumuz ya da garipsediğimiz bissürü şeyi anlattık. Zaman zaman yaşadığımız ülkenin bizden geri kalan kısmını anlayamaz hale geldik. Ya da dünyaya karşı ikirciklendik. Ogeday Fransa'dan mütemadiyen bildirdi hayatını.

Ki mesele kentsellik-kıskançlık değil. En azından ben çok farklı çıkarımlar yaptım.
Neyse çağrı metnini okuyun bir, konuşalım sonra.

0 makbule:


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır