uzun zamandır agua de annique dinlememişim xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

yarın(aslında teknik olarak bu sabah)kimya finalim var ve hiç bişe bilmeden giriyorum, vatana millete hayırlı ola! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx/

Cehenneme övgü xxxxxxxxxxxxxxx

"O halde öldürsenize! Beni öldürsenize! Yeter artık bitsin! Kan görmekten hoşlanmazsınız öyle mi? Hiç olmazsa kanımın gönlünüzü bulandırması benim için bir saadet olurdu." İçimden paylaşasım geldi, İki Başlı Kartal'dan. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bir kere girdi mi hayattan(ve de ağızdan tabi) bi türlü çıkmayan replikler xxxxxxxxxxxxxx

standard molar entropy'nin hay ben.... x

yanmak ve yakılmaktayım (izmir ağzıma sıçtı) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

yaseminli yeşil çay <3 xxxxxxxxxxxxxxxx

In another life, when we are cats... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Notellaya geri dönüş ve akabinde fil olmaktan korkma hali -haaağğyııııır 8(- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kusmuşum yine bea, hey gidi xxxxxxxxxxxxxxx

şiir festivali afişleri ^___^ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

mor mürekkep ve dolma kalemin nostaljik kokusu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




Burası benim evimmiş meğersem.



P.S.: Uğur Gürsoy'a ayrıca selamlar, sevgiler.(yek yeaa!)

0 makbule:


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır