erkekler ve porno. iki faydasız şey mi desem (hahayt asla demem), iki güzel şey mi desem (bunu da demeyebilirim sık sık), iki ilintili şey diye başlamak en güzeli sanırsam.

öncelikle, hocacım, affet beni, uyku tutmayan yatağımdan kalkıp geldim, gördüm, yazıyorum; bütünlük bulunabilecek en son şey olabilir.

nerden başlayalım, hangi dala atalım elimizi önce. ilk olarak pornonun özellikle sanal evrimi hakkında neler var bakalım bu gece zihnimizde:

pornonun ne zaman doğduğu hakkında bir bilgim yok. göstermekten zevk alan bir kişinin görmekten zevk alan bir kişiyle karşılaşmış olması yeterli doneyi sağlamış mıdır vakti zamanında? bunu bilememekle beraber "bildiğimiz" pornonun, yani dergi pornosunun çıkış vakitleri öğrenilebilir, keşfedilebilir. sonrasında vhs - beta ve cd evrimleri sırasıyla kendini göstermiştir.

peki noldu internet çıkınca? en basit haliyle erişim kolaylığı. vhslerde, el altından satılan ilk dönem cdlerde var mıydı golden shower, var mıydı bukkake ya da cbt? (varsa ne fena patlarım, bi bilgim yok doğrusu şahsen) anal seks bile bir tabu halindeyken, ass to mouth olmayan videoyu pornodan saymayacak bir hale geldik (biz kim lan?) bu hızlı dönüşüm mü insanları yeni fantaziler bulmaya itti yoksa insanların içinde var mıydı da erişebildikleri için açığa çıktı? Porno evrimindeki ana soru budur bence.

devir değişince çelik de değişti. bir dönem "feleğin sillesini yemiş porno yıldızı" bakışı, cff'lerde çılgın atan gençlikle beraber "ulan ciğerleri yanmıyo galiba bunların" düşüncesini beraberinde getirdi. özellikle vivid gibi bir efsane yaratan emekçi jenna jameson'la beraber , işin bir de sahne arkası belgesellerinin çıkması pornonun sırf muhtaç durumdaki genç kızların son seçeneği olduğu görüşünü yıkmaya başladı. bu kızlar bunu yapıyor, para kazanıyor ve zevk de alıyorlardı! bu bir showbiz olmuştu. artık en hanım kızlarımız bile rocco lolipoplarına kıkırdayarak bakıyorlardı, çünkü rocco siffredi en az bir hollywood yıldızı kadar ünlü ve rahat bahsedilen bir insan olmuştu.

fakat en başından beri pornstar kelimesi kadın çağrışımı yapar. bir rocco, bir peter north, bir şahin k da saygı duyulan(!) kimselerdir ama adları geçmez. ve işte asıl soru:

neden erkekler porno konusunda karanlıkta kalan, neler çektiği düşünülmeyen grup olmuştur?

bunun bence 2 sebebi vardır. birincisi, eylemci kadınlar pornocu kadınların haliyle uğraşır ve en temelde pornocu erkeklerin de zevk aldığını, herhangi bir kaybı ya da hırpalanmışlığı olmadığını düşünür. ikincisi, eylenci erkekler porno sektörünün kurbanları olmuş erkekler için ağızlarını açmaz zira başlarına gelebileceklerden biri "sen erkek değil misin, erkek dediğin porno izlemez mi, onun derdi seni mi gerdi gavat ibne", diğeri "noldu, kıskandın mı, erken boşalma problemin mi var?" olacaktır. Örnekler çoğaltılabilir, anafikir belli.

"normal" bir erkek, pornoda bir erkeğin oynamasından ancak istisna bazı durumlarda rahatsız olur: asian diye indirdiği film gay pornosu çıktıysa ya da barely legal beklerken dominatrixle karşı karşıya kaldıysa (normal diyerek genelgeçer, hetero, bdsm'yle işi olmayan wasplar kastedilmiştir.)

şu ana kadar yazdıklarımda herhangi bir mantıki bütünlük olmaması ve porno lügatımın bu kadar geniş olması beni de bir kısım endişelere sürüklese de devam etmeyi bir borç bilirim.

bahsedilmesi gereken diğer bir konu da porno sektörünün erkeklerin tam hakimiyetindeki bir alan sayılması. iddia ediyorum ki, tüm dış etkenlerden yalıtıldığına ve güvende olduğuna inandığında erişebileceği yerde porno olan her kız bunu izler. ve işte erişim burada da karşımıza çıkıyor. dükkanda tezgah altı muhabbeti yapamayacak ya da gidip kuytudaki "hayvanlı var latin var" diyen adamdan talep edemeyecek güzide kızcağızlarımız, internetin getirdiği tartışılır ama ilk elde koruyucu anonimliği sonuna kadar kullanmakta. o müthiş fizikli adam o kadının içine giriyor ve onu zevkten bağırtıyor. ne ütopik bir an... yarısı zorla bakire diğer yarısı orgazm bilmeyen kızlarımızın az bir tahrikle webcam önünde dekoltesini açıp kapama yoluyla kur yapmasına kim ne diyebilir? zamanında çok fırtınalar estiren fufme de bu durumun çok güzel bir parodisiydi. gerçek olsa rekorlar kırabilirdi.

libido eros'u french maid kostümüne sokup anal, oral ve banal olarak takılırken, erkekmiş kadınmış bir farkı kalmadı artık. feromonlar fışkıracak ekrandan yakında, sevgilileriyle sağlıklı ilişkiler kurma şansına sahip son nesillerdeniz bence. hadi gidip güzelce sevişelim, pornoda gördüğümüz şaplakları atmadan ya da özendiğimiz iniltileri çıkarmadan.

4 makbule:

  1. casdechute dedi ki...

    vajina monolog

    pornolog.  

  2. whoosie dedi ki...

    tüh beğendiremedik galiba öğretmene, hadi bakalım yaz okuluna  

  3. casdechute dedi ki...

    Rorh?

    Ozur dilerim


    Begendim ben sahsen

    Kelimeleri kullanamiyorum bilgisayarim tamirde cicim net kafeler kahrolsun

    whoosie yazar da ben sevmez miyim?

    ciao ciao cara  

  4. whoosie dedi ki...

    oh be, bi tanemsin. korktum valla beğenilmedim diye:)  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır