Mirkelam, çocukluğumuzu imleyen adam, pulları olsun zarları olsun, 90'lı yıllardan bir koşu tutturarak, AB uygulamaları muhalifliğiyle de gündeme gelmeyi eksik etmeksizin, 2006'da olay mı olay bir albüm çıkarmış. Ben farkında değildim; asuman/pansuman ikilemesinin ötesini bilmiyor, tv'de bir ara bir bakış yakaladığım elma/ayva klibini ise aklımdan çıkaramıyordum. Sabah sabah duşta ne dürttü ise aklıma geldi-indirdim albümü. Bence her yurdum indie'si dinlemeli ve dalga geçmeksizin sevmeli. Herkesin evinde bi Mirkelam kasedi var neticede (bu neticede kelimesini kullanmayı hep çok istedim), eskiliğinden ötürü bir Queen - Best Of tadı yakalamış olan. Hem Jens Lekman gibi bir saçççmasapan şarkı sözleri ve ortalama melodiler üretim merkezini bağrına basan kitle eminim yerel muadillerine (ki bence Mirkelam koyar ya neyse) daha bir şevk ve sevgi ile yaklaşacaktır. Yaşasın milliyetçi yaklaşımlar. Ve fakat ben en son bu adamı 2007 dolaylarında, Şarkı Söylemek Lazım rezilliği esnasında seyrederken bir anormallik de sezmedim değildi. Öteki tarafa geçtiğini varsayıyorum. Neden Şarkı Söylemek Lazım yarışmasını her hafta manyaklar gibi izlediğimi ise söylemiyor ve bu yazıyı bitiriyorum.


Mirkelam - Asuman Pansuman
(Özellikle bu kusursuz bi parça... Intro'su, outro'su, şiirli bölümü, climax'i... Ovş matafaka)
Mirkelam - Elma Değil Ayva


- The best free videos are right here





Peeekii... Asıl sebebi Metin Arolat'tı, evet, işte söyledim de kurtuldum.

1 makbule:

  1. Radnor dedi ki...

    odalarda mahsur kaldık,ohannes  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır