internet jinekologlarına sorarsan tam 11 tane hastalığım varmış. ama onu bunu bırak, karnımda kanama varmış, yani ağrının sebebi buymuş. ben napıyorum, bilgisaar başında bunları yazıyorum, eşyaları nası kolilesem diye odaya bakışlar fırlatıyorum bi yandan (evet yine taşınıyorum, kocamustaapaşa'ya), beyrut da beyrut diye diye scenic world dinliyorum.

molly güzel kahvaltı hazırlıyor, bi de kahvaltı ederken sadece yemekle kalmayıp konuşsak bugün tam olacaktı.

çamaşır makinası bozuk, içindeki ıslak çamaşırların yaydığı koku evi şenlendiriyor. kim kirli ve ıslaklarımı getirip yıkamam için kapısını açar? ya da kim bunları okur?

yılmaz'ımın hedayesini unutmuşum. dolu boş geçtim de, bi güldüren olsa yahu. tanrılar çıldırmış olmalı'yı izleyip sardırsak yine. hatta o kafayla buralara bişiler yazsam ben. neyse, buyur kardeş.

____________

templeyti kim değiştirdiyse (içimden bi ses miette diyor) manitu ondan ırazı olsun, elleri dert görmesin, böle hoşluk geldi içime billahi. ya ayrıca, hazır yeri gelmişken söyliyim, biçimsel değişiklikler yapabilirsiniz sevgili yazar kardeşlerim, hepinizi yönetici yaptım :)

2 makbule:

  1. Unknown dedi ki...

    ay keşke eveeet diyebilsem ama ben değilim templatei değiştiren, ama eline sağlık kim değiştirmişse :)))  

  2. casdechute dedi ki...

    ben değiştirdim template'i sarhoş kafayla rakı sofrasından xml kasamadım ama hazırlardan bir tane seçtim.

    arkadaşlar ayrıca template sorun değil advertisement lazım bize,

    blogger arkadaşlara söyleyin link koysunlar.  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır