Odamın senelik temizliğini yaparken All dergisi mayıs sayısı geldi elime, işte bu aşağıdakiler zamanında bizi eğlendirmiş bi yazıdan seçtiklerim... resimlerin üzerine tıklanınca yazıları okunabilir sanırım..
















Bu arada template i değiştiren arkadaşı tebrik ederim, en sinir olduğum template i seçmiş, zamanında erszebeth de bloğuna bu skin i koymuş beni delirtmişti ki tepkimi insani ölçülerde kendisine iletmiştim. Şimdi ise beğenmiyosan sen yap gibi bi cevap alacağım, ve elimde olmadan bloğu hello kitty ve bilumum çiçekli böcekli kebelekli template lerle dolduracağım korkusuyla kuyruğumu sıkıştırıp kaçıyorum :) ... hepinizi sevgiyle selamlarım konuşkan dostlarım

3 makbule:

  1. casdechute dedi ki...

    canık, ben de hello kity'li template yaptım bir ara ama şöyle bir sorun var yükseltilmiş şablon olarak hello kity template'i hazır değil

    istersen gel 3 gün çalışalım xml ya da html ortaya karışık yaratalım =)))

    yoksa neler neler isterdi gönül...
    japon şemsiyeleri olan kırmızı kırmızı ejderhalı bir template vardı ki sorma =(  

  2. priss dedi ki...

    zaten bu blogda hello kitty yada türevi şirin yaratıklarla dolu bi template düşünemiyorum.

    demin ben de biraz baktım bikaç güsel şey buldum ama kendi bloğum olmayınca ürküyorum, en iyisi bulunan template linkleri burda paylaşılsın, herkesin ortak beğendiği bişey yapılsın, blogger dehlizlerinde demokratik kulaçlar atarak aydınlık yarınlara varalım. di mi efenim..

    saygılarımla yanaklarınızdan öperim... (?!)  

  3. Adsız dedi ki...

    ay buraya yazmış zaten priss ben görmedim.  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır