valla artık bi yerlere içimi dökmek istiyorum, asabiyim zira hastayım çok fena... öncelikle hatırlama ve konuşma problemleri + baş ağrıları için gittiğim nörolog beni beyin mr'ına yolladı, sonuçları da aha yanımda ama anlamıyorum tabi, raporda "bilateral inferior konkalarda hipertrofi" yazıyor koyu renkte, hipertrofiyi okuyunca bi panik oldum tabi zira kendisi kontrolsüz büyüme anlamına gelmekte ancak konka'nın burun olduğunu çözünce paniğim bir anda yok oldu, gülmeye başladım... yarın sonuçlarımla gidicem nöroloğa, bakalım ne dicek?

sonra sistit oldum, ki hayatta cidden en nefret ettiğim şeylerden biri bu. gidip işiyosun, daha fermuarını çekeren gene deli gibi çişin varmış gibi hissediyorsun, oysa sadece 2 damla var. çişini tutma performansın yarıya, hatta çeyreğe düşüyor ve abuk subuk anlarda koşturup duruyorsun ve gene iki damla bişi çıkıyor. nefret ediyorum dostlar...

ve en sonuncusu: iki gün önce minik minik öksürüyordum, sonra akşam üzeri bir saat içerisinde deli gibi halsizleşip böhür böhür öksürmeye başladım. tabi çıkan balgamların rengi hakkında yorum yapmak istemiyorum (özellikle 22 yaşında 9 yıllık bir sigara kullanıcısı olarak)
allah allah kontesi kim sikti derkene gece öksürüklerle dolu, deli terlemeceli uykusuz saatler yaşayınca sabah sevgiliyi dürtüp sağlık ocağına gidişimde eşlik ettirdim. direkt bronşlarıma inmiş soğuk algınlığı, çok dikkat etmem gerekiyor imiş. ilaç yerine iğne yazdırdım hem midem tecavüze uğramasın hem de çabuk etki etsin diye. bir de garip bi şurup verdi, şişenin içinde toz var, kaynayıp soğumuş su döküyorsun, yarım saat sonra bi daha biraz ekliyosun, süfer bi karışım oluyo. bu şurubun özelliği öksürüğü kesmek değil iyice açarak bütün o korkunç sarı şeyleri açığa çıkartmak. işin enteresan tarafı, kullandığımdan beri öksürük balgamlarım azaldı, yalnız burnumdan çıkan şeyleri (ki kendilerini sümük olarak nitelendirmek sevimli tataklarımıza hakaret olur, kendileri yaklaşık işaret parmağım büyüklüğünde koyu sarı garip şeyler) korkuyla izlemekteyim, sinüziti olanlara tavsiye ederim, her yeri boşaltıyor. yalnız bronşlarımdaki balgamlar burnumdan nası çıkıyor onu anlamadım.
iğnem daha enteresan, böyle retro tarzda hani ampulün yanında bir de beyaz toz dolu mini bi şişecik olur ya, onlardan. antibiyotik iğnesinin delice yakmasını kesmek içinmiş o toz. küçüklüğünde benim gibi her dakika linkosin (bu muydu adı acaba?) iğnesi olan var mıydı? o geldi aklıma ama onun tozu falan yoktu yanında...

iğne buna benziyo, adı farklı gerçi, bi de 1 gram kendileri.....


valhasıl canlar, bu iğrenç yazıyı sona kadar okuduysanız öncelikle sağolun, sonra da yazının anafikrini es geçmeyin: deli gibi salgın var, kendinize dikkat edin, bol bol taze sebze-meyve ve bal yiyin. türkselle hayat bağlanın. yoncimikle boza için. bana da getirin.

içim üşüyo lan!

hipokrat sizinle olsun...

edit: beynimde bişi yokmuş, kıçım kevgire döndü iğnelerden, üstüne regl oldum, dün gece saat 00.30'da öğrendiğime göre bu sabah 11.45'te finalim var, şu anda saat 11.48, 3 senedir hayatımın anlamı olan 20 gb'lik mp3 player'ım bozuldu, sevgilimle kavga ettim, kurşun dökmeyi bilen var mı? varsa altına tas koymadan kafama döker mi?

8 makbule:

  1. aynalı pastane dedi ki...

    geçmiş olsun efem. portakal - greyfurt suyuna kekik suyu karıştırıp tek dikişte içiniz. böylesi iğrenç bir şeyi içtiğinizi derhal unutunuz. 2. cümle düşük oldu sanki? geçmiş olsun tekrar.  

  2. whoosie dedi ki...

    tabi ki deneyeyim, hımm, bir yudumluk kekik suyu nerden bulunur acep?
    swedish elixir var ki bir de, onu aranıyorum aslında ben...  

  3. casdechute dedi ki...

    cok gecmis olsun.  

  4. whoosie dedi ki...

    merci beaucoup cancağızım. bak bir sinirli çıkış yaptın, bütün dengem altüst oldu:/  

  5. Jeaquline dedi ki...

    geçmiş olsun, neden olduğumu hatırlamasam da ben de küçükken iğne yerdim her gün-mağallenin hemşire teyzesi sokak sokak koştururdu peşimden- hatıralara gömdü yazın beni, noel baba da seni güldürsün(kel alaka ve ötesi)

    ben kış çayı öneririm efem bütün bugün-konuşanlar ailesine, aktarlarda kolayca bulunur değişik bi karışımdır.ayağa diker adamı.acımaz.  

  6. aynalı pastane dedi ki...

    kekik suyu her yerde var artıkın. marketlerde, bakkallarda, aktarlarda, eczanelerde..  

  7. whoosie dedi ki...

    yok var da çok iğrenç bişi ve iyileştikten sonra kesinlikle ağzıma sürmeyeceğimden dolayı böle olan birilerini bulayım, "annem fazla varsa bi bardak kekik suyu istiyor" diyeyim istiyorum:) (cimriliğe geel!)  

  8. pudra dedi ki...

    bu olaylarla alakam olmadığını bilen ailemi ya bana bir kurşun döktürsenize talebinde bulunarak şaşırtmıştım ben de.bazen hayattaki tüm şanssızlıklar tarafımdan test edilip onaylanmalıymış gibi hissediyorum hatta hissettiriliyorum.
    agathe tykhe diyorum
    agathe tykhe  


 

Bugün Konuşanlar | Kollektif Beyin Boşaltma Saçmalama Saçmalatma Çarpma Çarpılma Çarpılama Alanı | 2007-2009 | Tüm Hakları Çamaşır Dolabının Çorap Çekmecesinde Saklıdır